21/1/18

Βρε πότε μπήκε το 2018?!?!?!

Την άλλη Κυριακή ανοίγει το τριώδιο, κοντεύει Πάσχα, μετά καλοκαίρι, τα επόμενα Χριστούγεννα, εκλογές, γάμοι, νέα σεζόν του Stranger Things, το καινούριο βιβλίο του Game of Thrones (ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) και φτου κι απ' την αρχή, και εγώ αποφάσισα τέλη Ιανουαρίου (γιατί αυτή είμαι...) να σας πω ΒΡΕ ΠΑΕΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ! ΠΑΕΙ ΛΕΜΕ! ΟΥΣΤ!  ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΟΝ! ΗΡΘΕ ΤΟ 2018!!!


Το οποίο μπήκε με φόρα έχω να πω... Μη το ματιάσω...
Προσωπικά με βρήκε σπίτι, με το άλλο μισό της ζωής μου και τα κομμάτια της ψυχής μου (στίχοι, μουσική: Φοίβος), τους φίλους μου. Οπότε μπήκε όσο πιο όμορφα και αισιόδοξα μπορούσε, το νέο έτος. Αγάπη και γέλιο μέχρι το πρωί!!! Δύο φλουριά στο κομμάτι των φτωχών... (ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΔΕΡΦΙΑΑΑ!!!) Ένα στο δικό μου, τρία στη μαμά μου... Ναι... Φάγαμε ΠΟΛΛΕΣ βασιλόπιτες... Ακόμα χωνεύουμε νομίζω...



Τέλος πάντων... Ήρθε ο νέος χρόνος και άφησε πίσω του μια χρονιά γεμάτη αγωνία και άγχος... Γεμάτη φόβο και πόνο... Χάθηκαν αγαπημένα πρόσωπα, υπήρξαν απίστευτες καταστροφές στη χώρα, η οικονομία από το κακό στο χειρότερο... Αλλά αυτά κάθε χρονιά δε γίνονται, να μου πεις?...

Όμως δε θα φαφλατιάσω εδώ.
Πέρασα απλά να πω ένα (αργοπορημένο) χρόνια πολλά σε όλους, με το έτος αυτό να σας φέρει ό,τι ποθεί η καρδιά και η ψυχή σας. Να έχουμε όλοι υγεία και να μην ξεχνάμε να αγαπάμε!!! Να αγαπάμε με ειλικρίνεια και να έχουμε ανοιχτή αγκαλιά! 

Ναι, θα τα φάμε τα μούτρα μας και πάλι, και θα λέμε τα ίδια και του χρόνου, αλλά δε βαριέσαι...

Γι' αυτό είναι η ζωή...
Να πέφτεις, να γελάς με τη τούμπα αφού πεις "άουτς" και να σηκώνεσαι και να συνεχίζεις!!!
Όλα καλά θα πάνε...


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ελάτε να τα πούμε!!!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.